YasminYasmin، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

ماه من * یاس من

مخملی من

1391/12/4 0:31
نویسنده : مژده
148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مخمل مامان ، این روزها انگار که از همیشه نرم تر و لطیف تری ...2 روز دیگه 11 ماهت تموم میشه !

مبارکت باشه یکی یه دونه من ! قلب  مبارکت باشه اولین هفت سین زندگیت !لبخند

فقط و فقط برات آرزوی سلامتی و دل شاد دارم .

پارسال که وسایل هفت سین رو میخریدیم ، به بابایی گفتم انشالله  سال دیگه با موشی کوچولو میاییم خرید و چه زود سال دیگه رسید .

مامی ، خیلیییییییی خوب کاری کردی که بدنیا اومدی .خیلی که وقتا که میام برات چیزی بنویسم میبینم که چیزی جز دوست داشتنت و محبتی که توی دلمون گذاشتی به یادم نمیاد ... میبینم اگر بخوام شروع به نوشتن کنم ،اول و آخرش با قربون صدقه و ..... خواهد بود و تمام وبلاگت تکراری خواهد شد !

اما عشق تو که واسه من تکراری نمیشه ! هر چه قدر صورت ملوست و دست و پای کوچولوتو  نگاه میکنم بیشتر دلم میخواد نگاهت کنم .

روزها خیلیییییی همه جا سرک میکشی و کاملا میفهمم که  چه قدر از این استقلالت لذت میبری ، که دیگه واسه خودت خانومی شده و هر جا که میخوای میری ...

بیشتر اوقات جات روی سنگهای کف آشپزخونه هست و  به حالت نشسته ،پاتو روش سر میدی و ذوق میکنی و به هیچ اسباب بازیی هم توجه نداری الا قاشقهای چوبی توی آشپزخونه و کلا وسایل آشپزخونه و دمپایی مامان و بابا  !!!

این همه مامان مونا برات اسباب بازی آورده اما تو هیچ کاری با اونا نداری مژه

یه سرگرمی دیگت هم که البته خیلی قبل تر از الان شروع کردی ، روشن و خاموش کردن دی وی دی و در آوردن سی دی است ! تقریبا روزی 20-30 بار اینکارو میکنی . و وقتبی هم که بهت میگم مامی دست نزن یه صدای غرش خیلییییییییییییی ناز و مثل بچه خرس از خودت در میاری که یعنی عصبانی شدی و بهت کاری نداشته باشم تا ادامه بدی خنده بعضی وقتا هم الکی گریه میکنی ...

خیلی صداها رو تقلید میکنی و هر چی که باهات صحبت میکنم به دقت گوش میدی و بعضی وقتا عین همون آهنگ و لحن منو تکرار میکنی و منو شگفت زده میکنی و اینجور وقتاست که میفهمم تو عسل فسقلی همه چیزووووووووووووو حالیته !ماچنفسمی به خدااااا

مخمل مامان دوستت دارم بیشتر از همه روزهای گذشته...قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)