YasminYasmin، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

ماه من * یاس من

سال جدید و تولد 1 سالگی یاسی نازنینم

1392/1/31 19:13
نویسنده : مژده
163 بازدید
اشتراک گذاری
فرشته کوچولوی من خیلی وقته که نیومدم برات چیزی بنویسم ! این روزها وقتم خیلیییی کمتر شده و تو هم شیرین تر و بسیار شیطون تر ...
عید هم آمدو گذشت و دختر نازنین بهاری من هم ۱ ساله شد !
بله ! به همین سرعت  یکسال از اومدن موشی کوچولوی من گذشت .

خوش اومدی .قربون قدمهات برم پا کوچولوی مامان که هنوز درست حسابی راه رفتن رو شروع نکردی و با کمک اشیا میتونی راه بری ...ماچ

کلماتی رو که میگی اینها هستن : به به (موقع غذا خوردن )- بده-بیا-بگیر
دیگه اینکه گوشی تلفن رو بر میداری و مدتها به زبون خودت شروع میکنی به صحبت کردن و حسابی دل مامانی رو میبری ... دختر شیرین و خوش صدای من

موقع رفتن بابایی به سر کار بای بای میکنی و همینطور وقتی که من مانتو به تن میکنم ....
بیشتر شبها هم دوست داری اول مثل کوآلای کوچولوی خواستنی و به شکل دمر روی من بخوابی تا خوابت ببره !
آخخخخخخخخخخخخخ که هلاک این کارتم .
همچنان هم شصت نازتو موقع خواب دوست داری که بخوری تا خوابت ببره!


و اما تولدت : یه تولد کوچولو روز عید داشتی.یعنی وقتی رفتیم عید دیدنی  پدر بزرگ و مادر بزرگت برات ترتیبشو داده بودن که دستشون درد نکنه.
یه تولد کوچولو هم روز ۵ فروردین که روز اصلی تولدت بود برات گرفتیم . آخه همه آشناها سفر بودن ! واسه همین باز هم فقط خانواده هامون بودن .
یه جشن  تولد بزرگتر هم روز ۸ فرورین داشتی که فقط دوستان بودن .

خلاصه که عزیز دلم اینا همش بهانه هست . و مهمتر از همه چیز اینه که خدای بزرگ و مهربونم همیشه همیشه مواظب تو نازنینم باشه که سالم و شاد و خوشبخت زندگی کنی . ۱ ساله شدنت مبارک یاس فرودین من .آرزوی قلبیمه که همیشه زندگیت مثل ماه تولدت بهاری باشه ...

 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)